11:45 - Què és la diversitat?
L'Equip de l'Speakers' Corner us convida a venir a la Fira i opinar sobre la diversitat en el món en què vivim.
|
 |
13:30 - L’alliberament de la dona àrab passa per treure’s el mocador?
Ibn Batuta ens presenta una performance on s'exposaran tots els punts de vista de les dones àrabs pel que fa al tema del mocador (per què el porten o no). El públic hi podrà participar preguntant i intervenint en aquesta obra - debat .
|
 |
17:00 - Gegant, bastoners, sardanistas,... Associacció!
Debats al territori ens convida a una espectacular trobada de geganters, bastoners, sardanistes, castellers, etc. En aquest muntatge podrem descobrir el procés de creació del món de l'associacionisme, des del punt de partida passant pel descobriment dels seus valors, fins arribar al seu punt àlgid: l'esclat del fet de compartir, l'esclat de respirar amb sentit, l'alegria de viure!
|
 |
19:00 - Moviments migratoris
ASOPXI ens presenta una performance plàstica-dansa-teatre-música i poesia per descobrir a través de la perspectiva artisticocultural, el fenomen del moviment migratori. A través d'aquest llenguatge de diverses procedències es donarà forma i contingut a la creació d'aquest espai.
|
 |
20:10 - Sortir a la llum. De sense papers a immigrant legal.
GRUPO BIENVENIDA ens presenta una performance on els protagonistes narren l'experiència de diferents immigrants a Espanya, des de la seva arribada irregular a la seva integració al poble, ciutat o comunitat.
|
 |
|
|